Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2008, 06:54
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Käykö kellään muulla "sätkimään" nuo valot sytytettäessä? Miulla muutama valo jää vilkkumaan kunnes lämpenevät kunnolla.

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2009, 19:31
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Mikähän mahtaa olla vikana ihan uudessa xenon muutossarjassa kun alkaa vaan napsuttaa joku sytytin tai joku.. Eikä syty valo ollenkaan..

Fabixilta ostettu 35W H3 sarja..?
Mikä osa on paskana vai mikä vikana?
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2009, 21:07
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Mikähän mahtaa olla vikana ihan uudessa xenon muutossarjassa kun alkaa vaan napsuttaa joku sytytin tai joku.. Eikä syty valo ollenkaan..

Fabixilta ostettu 35W H3 sarja..?
Mikä osa on paskana vai mikä vikana?
Paskan möivät. On noisssa sanomista, raktoriin laittelin sarjoja ja 1 ballasti toimi 20 sekuntia kerrallaan. Takuuseen meni.
__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.11.2009, 21:58
kj_temmes:n Avatar
kj_temmes kj_temmes ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.08
Sijainti: Kouvolan ANKKALINNA
Viestit: 723
Perusasetus

Aloitetaan nyt vaikka niin että sille on kyllä selvä syy miksi nois xenoneis on aina erikseen molemmat polttimon johtojen liittimet..
Kun olin vaihtanut liittimen 2-napaiseksi niin kävi niin että se löikin läpi navasta toiseen siinä liittimessä .... hahaha...
Nauroin kyllä ihan perkeleesti kun tajusin..
Mutta nyt pelaa niinku pitikin ja mun ihan oma täysin tahaton moka vaan..
Mutta eipä sitä nyt olis oikein uskonut että se lyö läpi tos AMP-liitimessä, mutta niin vaan kävi..
Eikös käynnistyessä kuitenkin ole jotakuinkin 20 000v pelissä tai jotain sinnepäin..

Että sellanen "vika"...
__________________
KYM ##
Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.11.2009, 00:07
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kj_temmes Näytä viesti
Eikös käynnistyessä kuitenkin ole jotakuinkin 20 000v pelissä tai jotain sinnepäin..
Pöydällä just Wide VieW:n H4 HID sarja, jossa "käynnistysjännite" 25.000V, joten 2,5cm ilmavälin tarvii "normaalissa" +20* standardi ilmassa... Kosteella sitten vähän enemmän, jottei lyö "yhteen"...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
työvalot, xenon liittimet


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
H4 Xenon valosarjat jnu Tekniikka & Jutustelu 67 22.11.2008 18:59
Myyty M/V Xenon työvalo joker O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 04.09.2008 20:13
Xenonin työvalot (Nordicin umpiot) BeeJii Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2008 09:05
Xenon-valosarjoja 139€ Numppa Linkit 17 05.12.2007 17:50
M: XENON lisäpitkät AHMA O/M/V Muut 0 17.03.2004 17:40


Sivu luotu: 13:22 (GMT +2).