![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Jospa se siittä: http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous...=2009/05/22473
|
||||
|
||||
|
Viittaa suuresti tuo 20-30%, jopa 40% voitto jonkinlaiseen KARTELLIIN.
Millä muulla alalla päästään näin helposti tälläseen liikeVOITTO prosenttiin. karkeasti yksi katsastusmies tekee tunnissa rahaa talolle n.100€ -> jos läpi menee 4autoa/h ja OBD:t savut yms. "pakolliset" mittaukset yhteenlaskettuna leiman hinta n.75€...
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ja mitä tuohon kartelliin tulee niin tietääkseni K1 Katsastajat ja A-katsastus on saman firman omistuksessa. Muistelisin että siihen kuului myös muitakin. Mitään faktaa ei ole kyllä tähän heittää, mutta muistikuva että jostain sellaisesta luin. |
|
|
||||
|
||||
|
OT: itse katselen ihan mielelläni poliiseja liikenteessä. eivät ole aiheuttaneet ainakaan minulle mitään mieli pahaa jopa päin vastoin. ohjaavat ihan mielellään liikennettä jos tarvii vinssata jonkun kaverin auto ojasta tai muuta sellaista ja pari kertaa olen sattunut vahingossa ulos ajo paikalle boggerit alla ja renkaat tulee reilusti yli lokareidan ja ovat muutenkin liian isot mutta ei niitä ole kiinnostanut minkälaiset renkaat minulla alla on tai miksi pakoputkestä tulee hiili tankoa ovat vaan kiitelleet avusta kun olen vinssannut auton takaisin tielle.
Poliisi on ystävä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Renkaiden hinnat???? | Flugfiske | Chit-Chat | 12 | 24.03.2008 22:17 |