![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
sähän Jarkko asut aivan metsässä . "sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org www.maasturistitry.fi
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
nosteellas välillä tätäkin rojektin tynkää ylöspäin.
on tullu tuossa taas pitkästä aikaa keskityttyä auton rakentamiseen ja vajaan parinviikon saldona on kyllä tullut muutakin kuin univelkaa etupäässä sähköjärjestelmä on tullut vaihdettua kokonaan toisesta autosta, kun tuli ahnehdittua ja laitettua oviin sähkö nostimet ja keskuslukot niin niiden irroittaminen osoittaiutui alkuperäisestä johtosarjasta lähes kohtuuttomaksi työksi, niin oli viisaampaa vaihtaakoko sarja. perseen sähkösarjan rakensin kaapeleista kokonaan uusiksi, ja voin kertoa että vulganoituvaa teippiä, kutiste liima abikoja, kurkkutorvea ja kutisteliimasukkaa ei ole säästelty! a, b ja c pilareiden alkuperäiset ruskeat kuttaperkka vinyylit on vaihdettu harmaisiin kangas verhoiluihin. tulipellin äänieriste matto vaihtui toisesta autosta samoin kuin kardaani tunnelin päälle tuleva äänieriste matto ( jota tässä vanhemman mallin pallerossa ei ole edes ollut ). konehuone ja keula on maalattu/massattu kokonaan ja konehuone rupeaa olemaan kokonaisuudessaan kasassa. ( moottori tietysti puuttuu kun runkokin on irrallaan ). tuli sitten samalla siirrettyä toisesta autosta apparin puolelle akkukotelon ja turbon väliset lämpö pellitkin ( koska eihän näitäkään vanhemmassa ollut ). seuraavana odotteleekin että sais hälyttimen asennettua ja samalla saattaa valmiiksi muutkin sähköt. jännittää vaan sinällään tuo hälyttimen asennus kun tuppaa noita johtoja olemaan varsin vankasti. hälyssä on kaikki lukkojen ja ikkunoiden ohjaukset, käynnistyksen estot, vara virta järjestelmä yms tingel tangelit. laittelen kuvia ja tarkastan luki ja kirotus virheet jahka ehtii, nyt tarttee lähtee noutaan iltapala pitsat tuosta kadun toiselta puolelta
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kuvia olisi mukava katsella...
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mud Rod Projekti...(Jatkuu 2008..) | AAPEEE | Maasturiprojektit | 185 | 16.10.2009 21:39 |
| Ujo Pajero projekti | MiniMe | Maasturiprojektit | 24 | 28.02.2008 21:47 |
| Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. | maraX | Maasturiprojektit | 2 | 03.02.2007 08:32 |
| M/mitsu pajero projekti | nelli | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.02.2006 11:17 |
| Pieni HJ Projekti! | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 08.12.2005 23:30 |