![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tätä meillä kuunnellaan: Pieni Suomen kansa katkoo kahleitansa kärsimysten malja se jo kukkuroillaan on. Raakaa sortovaltaa vastaan nostaa maasta armeijastaan jalon kansan parhaat pojat taistohon. Hallitus on vankka kätyrlauma sankka se kauhuntuskaa levittää yli onnettoman maan. Urhojansa kansanvalta työntää esiin kaikkialta elämästä, kuolemasta kamppaillaan. Virkavallan huolena vankilat ja tuonela tutkimatta hirttäminen, mestaus. Kumouksen sankari sydänveren antavi kallis ompi vapauden lunastus. Kiihtyy yhä taisto vapauden vaisto köyhälistön keskuudessa kasvaa vaan. Eipä auta hallitusta piinat kidutus ja tuska urhot kaatuu vapauden laulu huulillaan. Kuinka kauan siellä teurastusta viellä kestää kunnes kansalla on vapaus. Ei nyt taiston tuoksinassa tiedä kumpi voittamassa vallankumous vaiko taantumus Kumouksen myrskyt kapinat ja tyrskyt riehuu valtakunnan äärest äärehen. Siellä hirmuhenget saavat sydänverta janoavat särpiellä hurmejuomat kanssa korppien. Kylvömme kun tehdään kasvaa kerran tähkään sadoin kerroin kirkkahampi onnen aika uus. Silloin Suomen kansanvalta kiittää sankarpoikiansa ilonkyyneleitä palkaks' saapi sankaruus.
|
|
#2
|
||||
|
||||
taajuusmodulaatio2k
Toi kolahti, taitaa olla hetken hitti, tai jopa kahden. Aika näyttää, asenne ainakin pojilla kohdallaan. Toivotaan menestystä kavereille.
http://www.youtube.com/watch?v=jismP...e=channel_page Joutuu siis hankkimaan aikaisemmatkin levyt. Uusin on ollut koko illan intensiivisessä soitossa, kun posti sen kerta toimitti kotiin asti. Pitää mennä siis tarkistamaan noiden keikkakunto Wanhoille Weturitalleille 30.5. niin näkee mitä todella ovat miehiään. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ramones linjalla mennään. Tämän lisäksi tietysti perus Leevi and The Leavings ja Red Hot Chili Peppers.
__________________
Ei riemulla rajaa kun on päästänsä vajaa
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
SRV! Testify, Rude mood. Laittaa aika hyvin kitaralla!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eläkelläiset aika paljo soinu offi ajeluilla. Sekin johtuu enimmäkseen siitä ku kaveri toi tikullisen musaa läppäriin niin nyt sit on eläkelläisiä. Vissiin koko tuotanto.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Viime aikoina soinu horror punk rock hässäkkää ja toki death metallia ja grindcorea. The heartburns, calabrese, lucien ja mätömpänä perinteiset napalm death, the rotted, brutal truth...
sil viisii
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin... |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Bon Jovia
http://www.youtube.com/watch?v=jn8XfKnDPlg http://www.youtube.com/watch?v=eesZB...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=ZMRPf...eature=related Viimeksi muokannut Skorpioni : 16.05.2009 09:04 Perustelu: linkki |
![]() |
| Luokat |
| musiikki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Musiikkia videoon | james_III | Chit-Chat | 17 | 29.06.2007 10:07 |
| musiikkia | PeteTurku | Linkit | 2 | 10.06.2006 20:14 |
| Musiikkia yli metelin | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 12.11.2004 20:46 | |
| Onko rengasasetukset muuttunu viimeaikoina? | Kovakalu69 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 05.07.2004 23:25 |