Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.02.2008, 11:07
Valko-bandiitti Valko-bandiitti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.09.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 342
Perusasetus

Tätä meillä kuunnellaan:
Pieni Suomen kansa
katkoo kahleitansa
kärsimysten malja se jo kukkuroillaan on.
Raakaa sortovaltaa vastaan
nostaa maasta armeijastaan
jalon kansan parhaat pojat taistohon.
Hallitus on vankka
kätyrlauma sankka
se kauhuntuskaa levittää yli onnettoman maan.
Urhojansa kansanvalta
työntää esiin kaikkialta
elämästä, kuolemasta kamppaillaan.
Virkavallan huolena
vankilat ja tuonela
tutkimatta hirttäminen, mestaus.
Kumouksen sankari
sydänveren antavi
kallis ompi vapauden lunastus.
Kiihtyy yhä taisto
vapauden vaisto
köyhälistön keskuudessa kasvaa vaan.
Eipä auta hallitusta
piinat kidutus ja tuska
urhot kaatuu vapauden laulu huulillaan.
Kuinka kauan siellä
teurastusta viellä
kestää kunnes kansalla on vapaus.
Ei nyt taiston tuoksinassa
tiedä kumpi voittamassa
vallankumous vaiko taantumus
Kumouksen myrskyt
kapinat ja tyrskyt
riehuu valtakunnan äärest äärehen.
Siellä hirmuhenget saavat
sydänverta janoavat
särpiellä hurmejuomat kanssa korppien.
Kylvömme kun tehdään
kasvaa kerran tähkään
sadoin kerroin kirkkahampi onnen aika uus.
Silloin Suomen kansanvalta
kiittää sankarpoikiansa
ilonkyyneleitä palkaks' saapi sankaruus.


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.05.2009, 18:38
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Exclamation

taajuusmodulaatio2k


Toi kolahti, taitaa olla hetken hitti, tai jopa kahden. Aika näyttää, asenne ainakin pojilla kohdallaan. Toivotaan menestystä kavereille.

http://www.youtube.com/watch?v=jismP...e=channel_page

Joutuu siis hankkimaan aikaisemmatkin levyt. Uusin on ollut koko illan intensiivisessä soitossa, kun posti sen kerta toimitti kotiin asti.

Pitää mennä siis tarkistamaan noiden keikkakunto Wanhoille Weturitalleille 30.5. niin näkee mitä todella ovat miehiään.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.05.2009, 18:45
-LC-:n Avatar
-LC- -LC- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.08
Sijainti: tre:n peräpuskat
Viestit: 46
Perusasetus

Ramones linjalla mennään. Tämän lisäksi tietysti perus Leevi and The Leavings ja Red Hot Chili Peppers.
__________________
Ei riemulla rajaa kun on päästänsä vajaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.05.2009, 19:08
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.162
Perusasetus

SRV! Testify, Rude mood. Laittaa aika hyvin kitaralla!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.05.2009, 19:24
härdelli:n Avatar
härdelli härdelli ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.06
Sijainti: Kuopio
Viestit: 568
Perusasetus

Eläkelläiset aika paljo soinu offi ajeluilla. Sekin johtuu enimmäkseen siitä ku kaveri toi tikullisen musaa läppäriin niin nyt sit on eläkelläisiä. Vissiin koko tuotanto.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.05.2009, 19:58
jep:n Avatar
jep jep ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Perusasetus

Viime aikoina soinu horror punk rock hässäkkää ja toki death metallia ja grindcorea. The heartburns, calabrese, lucien ja mätömpänä perinteiset napalm death, the rotted, brutal truth...

sil viisii
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.05.2009, 19:59
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Bon Jovia

http://www.youtube.com/watch?v=jn8XfKnDPlg
http://www.youtube.com/watch?v=eesZB...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZMRPf...eature=related

Viimeksi muokannut Skorpioni : 16.05.2009 09:04 Perustelu: linkki
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
musiikki


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Musiikkia videoon james_III Chit-Chat 17 29.06.2007 10:07
musiikkia PeteTurku Linkit 2 10.06.2006 20:14
Musiikkia yli metelin Tekniikka & Jutustelu 13 12.11.2004 20:46
Onko rengasasetukset muuttunu viimeaikoina? Kovakalu69 Tekniikka & Jutustelu 9 05.07.2004 23:25


Sivu luotu: 19:22 (GMT +2).