![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tässä uazin. Pultataan suoraan laatikkoon. Kuvassa jakolaatikon sisällä näkyvä irtonainen ratas asuu vaihdelaatikosta tulevassa akselissa. Kardaanit pyörii samaan suuntaan. Nopea taka, hidas ja nopea nelikko. E: Välitys 1,94 kirja tuntee myös 1,47. Olisko tuo nopeampi porttalien yhteydessä, en tiedä varmaksi. Päältä ![]() Vaihdelaatikon puolelta ![]() --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta Edited by - -MAKE- on 04/02/2008 17:08:46
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: SJ 410:n rikkinäiset jakolaatikot | tossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.01.2008 19:08 |
| Uaz ja gaz 69 jakolaatikot | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.10.2005 13:08 |
| BJ:n jakolaatikot | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.02.2005 11:12 |