![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mulla taitaa lojua nurkissa viellä pari kappaletta volvon iskareita.kun niitä 6 ostin. ilmaiseksi niistä en kyllä luovu.ja niittä puslia ei ole. ja kyllä. iskareiden mukana tulee ne kumit kun kaupasta ostaa. lukot(on)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: vararengas volvoon /Ostettu | Junnu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 24.10.2007 13:33 |
| volvoon kytkin | deadmw | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.07.2007 23:08 |
| O:ostetaan volvon iskarit c303 OSTETTU | lapikas | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.05.2007 16:15 |
| O: Iskarit patrolliin OSTETTU!!!!!!!!!!! | Siperianlutikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.11.2006 20:35 |
| O? kahluusarja volvoon | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 4 | 18.10.2005 18:48 |