Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2008, 21:30
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Vääntösauvoja kun kiristää niin jousitus nousee ja jäykkenee, eli siinä kärsii sekä ulosjousto että sisäänjousto. Ohjauskulmista muuttuvat ainakin camber ja auraus. Camberin saa korjattua monesti shimmilevyillä tukivarren väliin ja aurauksen tietysti raidetangosta. Säätäminen kylläkin vaatii nelipistesuuntausvahkeet.
Tarpeeksi kun muuttaa vääntösauvojen asentoa, laittaa uudemman Pajeron/l200 ylätukivarret, poistaa ulosjoustonrajoittimet, siirtää jarruletkun kiinnitystä ja muuttaa hieman iskarin kiinnitystä tai hankkii pidemmät iskarit niin korkeus ja sisäänjousto on ihan ok. Ulosjousto ja vetareiden kestävyys kärsii. Tollasesta mitsusta saa kulmat säädetty tarpeeksi kohdalleen ihan rullamitan avulla, apusimpukanhelat kun on kulutustavaraa eli niissä on aina sen verran löysää että aurausta ei saa luotettavasti kohdalleen. Laittaa pikkasen reilummin aurausta, koska pyörät tuppaa harittamaan jokaisen mettäreissun jälkeen ainakin 33" pyörillä varustetussa autossa. Noilla uudemman tukivarsilla joutuu camberia säätämään joku 10mm.

=========================================
Mainokset, esitteet, käyntikortit, nettisivut... www.maomao.fi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mudzillat alle blazoffer Chit-Chat 5 28.03.2007 06:53
O: Mini vm.alle 77 Taisto O/M/V Ajoneuvot 0 14.01.2007 12:37
MIG/MAG alle 500€ luokassa Rabarberg Tekniikka & Jutustelu 34 05.05.2006 10:03
Wranglerii alle? jason Tekniikka & Jutustelu 9 11.12.2005 19:07
Talvinakit alle Yleiset 35 17.10.2003 19:13


Sivu luotu: 09:13 (GMT +2).