![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 1. Minulla on vain kaksi jalkaa jotka ylettyy polkimille. Esim ylämäkeen ei tarvitse arpoa vaihdetta etukäteen, tekniikka hoitaa sen puolen 2. pienempikin kone, esim Jeepin 4.o HO, tuntuu tehokkaalta kun momentinmuunnin kertoo väännön tässä tapauksessa 1,4:llä. 3. Laiska voi laiskotella. Miinuksia 1. Sanotaan että automaatilla ei voi "heijata". Ei ole tullut vielä eteen että automaatilla ei olisi pärjännyt. 2. Laatikon lämpöä pitää maastossa tarkkailla ja tätä varten harvoissa autoissa on mittari, eli suosittelen asennettavaksi. Tässä mielestäni tärkeimmät.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Gm 4v/5v manuaali | rodhot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2008 23:35 |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
O:Usa /Gm /Ford manuaali | rodhot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.02.2006 16:28 |
automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |