![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei se akselin pään kiinnikkeiden korkeusero ole olemassa pelkästään akselin kiertymisen estämiseksi, on siinä muunkinlaisia ajo-ominaisuuksiin liittyviä tekijöitä pelissä. Nelilinkin tukivarsien asettelulla vaikutetaan mm. siihen nouseeko vai laskeeko auton perä kiihdyttäessä ja jarruttaessa, miten auto kallistuu sivuille ym. noiden kardaaninkulmien liikeratojen ohella.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: LJ-70 linkki nettiautoon | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.11.2006 20:47 | |
M: SJ410 linkki | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.08.2006 21:47 | |
4X4 linkki | Bruno | Linkit | 0 | 03.02.2006 21:39 |
linkki | Linkit | 4 | 06.03.2005 00:01 | |
Ohjelmointi linkki | 007 | URL | 0 | 06.07.2002 17:16 |