Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju tiivistettynä:
Keskusteluketjussa 'arhe' kysyi lukijoilta neuvoja rosterin hitsaamiseksi mustaan rautaan tavallisella "mustalla langalla". Lukijat ehdottivat, että "musta ja kirkas" voidaan liittää erityisillä hitsauspuikoilla ja että liitos voi olla vahva, mutta ajan kuluessa se saattaa ruostua. Jotkut ehdottivat käyttämään rosteripuikkoa, vaikka sen hinta saattaa olla korkeampi. 'arhe' vastasi, että hänellä ei ole hitsauskonetta, joten liitos tulisi tehdä mig-hitsauksella.
Lisäksi he keskustelivat hitsauksen tekniikasta. Helle ehdotti rajapuikon tai P5-langan käyttämistä, joilla saadaan kiinni musta ja kirkas. Käyttäjä ehdotti Böhlerin yliseostettua puikkoa, joka on ihanteellinen mustan ja rosterin liitoksiin sekä kulutusteräksille. 'MaTTi-' neuvoi hitsaamaan pienten pätkien kerrallaan, jotta materiaali ei veny, ja käyttämään puhdasta materiaalia.
'arhe' ilmoitti lopulta, että hän onnistui hitsauksessa ydinitäytelangalla, ja hän toivoo, että eri metallit eivät reagoi ilman kanssa. 'Sumsar' antoi neuvoja hitsauksen aloittamiseen autossa, mm. vinkkejä ruosteen ja rasvan poistamiseen.
Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2008, 13:42
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Viestit: 450
Perusasetus

huonosti..



---------------
SE ON VOI VOI !
---------------

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hitsauksesta enempi tietävät huom!!! Flugfiske Chit-Chat 3 29.08.2006 13:51
Hitsauksesta jappe Tekniikka & Jutustelu 14 09.01.2006 23:26


Sivu luotu: 17:47 (GMT +2).