![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei mitään järkeä käyttää turisti viisumia. Vuosiviisumi on aina bisnesviisumi ja matkat aina bisnesmatkoja. Bisnestähän se on jos käy kysymässä tarjouksia paikallisista palveluista tjsp<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> edittiä vielä että kyllä osaava matkatoimiso hoitaa visumiin tarvittavat kutsut ja puollot, ei niistä ole tarvinut ainakaan lähialuematkojen tai nevatoursin kanssa murehtia. Muistitko käyttää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/search.asp Edited by - LaaLaa on 18/01/2008 10:30:15
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M TF-727 automaatti+jakoaski ns väärällä puolella | PIRSSI | O/M/V Muut | 1 | 30.08.2005 20:52 |
| Kuu napapiirin pohjois puolella? | Tapsa_ja_Dumbo | Chit-Chat | 7 | 01.04.2005 05:39 |
| Ei tietoa, vai väärällä osastolla? | oola | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 07.07.2004 20:37 |