![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei se siellä pala, kytee vain <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> ..ja kun ei korotussarjan korkeudesta ollut puhetta, niin 4,5" ja pitkät tukivarret riittää jo ihan hyvin 35" renkaille. Ainakin jos meinaa pitää painopisteen alhaalla. Joutuu kyllä vähän peltisahaa käyttämään, mutta eihän se menoa haittaa <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> Et viitsisi ottaa kuvaa jarrupolkimen ympäristöstä, lähinnä sieltä missä jarruvalokatkaisija sijaitsee? Mistään en ole kuvaa löytänyt (edes tehtaan huoltomanuaalista), ja olen nyt pari päivää yrittänyt raapia päätäni että miten helvetissä se uusi sinne menee.. kun vanha oli niin osina ja itse asiassa pudonnut sieltä pois että ei mitään hajua miten se on siellä ollut <img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle> Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: 1990 Jeep Cherokee 4.0 4x4 5v Manuaali | jeeb | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.07.2008 19:38 |
| O: Jeep Cherokee 1990 ohjaustehostimen pumppu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 07.08.2007 08:33 | |
| Jeep Cherokee 1990 ABS speed sensor | nisti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.05.2006 21:51 |
| Jeep Cherokee 1990 4.0 bensapumppu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2005 20:20 | |
| ~1990 4runner vs. ~1990 Jeep cherokee | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 14.01.2005 18:24 |