Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.01.2008, 12:19
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Ei se siellä pala, kytee vain <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

..ja kun ei korotussarjan korkeudesta ollut puhetta, niin 4,5" ja pitkät tukivarret riittää jo ihan hyvin 35" renkaille. Ainakin jos meinaa pitää painopisteen alhaalla. Joutuu kyllä vähän peltisahaa käyttämään, mutta eihän se menoa haittaa <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>


Et viitsisi ottaa kuvaa jarrupolkimen ympäristöstä, lähinnä sieltä missä jarruvalokatkaisija sijaitsee? Mistään en ole kuvaa löytänyt (edes tehtaan huoltomanuaalista), ja olen nyt pari päivää yrittänyt raapia päätäni että miten helvetissä se uusi sinne menee.. kun vanha oli niin osina ja itse asiassa pudonnut sieltä pois että ei mitään hajua miten se on siellä ollut <img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 1990 Jeep Cherokee 4.0 4x4 5v Manuaali jeeb O/M/V Ajoneuvot 2 17.07.2008 19:38
O: Jeep Cherokee 1990 ohjaustehostimen pumppu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 07.08.2007 08:33
Jeep Cherokee 1990 ABS speed sensor nisti Tekniikka & Jutustelu 0 04.05.2006 21:51
Jeep Cherokee 1990 4.0 bensapumppu Tekniikka & Jutustelu 0 06.08.2005 20:20
~1990 4runner vs. ~1990 Jeep cherokee Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 31 14.01.2005 18:24


Sivu luotu: 07:22 (GMT +2).