![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kunhan jakolootan päittäslaakerit (pronssia tjsp) ei ota öljystä nokkiinsa, niin ei kait siellä mitään ongelmaa ole? Toisaalta toimii vaikka ei olis sitä jäykkää vaihteistoöljyä, niin miksi sellaista siellä pitää.. Päälaatikossa tosiaan on öljypumpun rattaat bakeliittia (onhan sekin muovi?) mutta sivuakselilla <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> -74 Range, 215cid V8 #4x4@ircnet
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tarvetta BJ:n jakolootan 2.8 välityksille? | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 12 | 03.04.2007 20:31 |
| OSTETTU: Rover V8 + LT95 | SauliS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.11.2006 11:03 |
| Rangen 4v-laatikossa (LT95) väärät öljyt | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 11.04.2006 20:13 |
| Range LT95 jakovaihteisto kysymys? | Range-79 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 11.03.2006 21:10 |
| LT95 Rattaat | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.05.2004 18:58 | |