Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2008, 15:45
LINNA:n Avatar
LINNA LINNA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.07
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 381
Perusasetus

hilus olis muuten kyllä leima muttakun kleemola ei suostu sitten millään laittamaan leimaa, täs yks päivä ville oli katsastus konttorilla 2tuntia
ja ottivat sen edestä vaan autoja, sit kun autot loppu niin kello oli viis yli sulkemisen ja vastaus oli "en voi enään laittaa leimaa kun on kello liian paljon ja sihteeri otti jo päivä raportin, tule huomenna uudestaan". et näin...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OffRoad DVD:t Paavo Chit-Chat 9 19.01.2008 19:21
O: Offroad DVD.tä tniskanen O/M/V Muut 4 02.04.2006 08:58
Offroad auto... -Vinskami- Chit-Chat 3 09.06.2005 19:34
www.rsl-offroad.de Linkit 5 04.08.2004 12:52
TMK Offroad Nerd-O Tapahtumat 0 22.08.2003 07:24


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).