![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
hilus olis muuten kyllä leima muttakun kleemola ei suostu sitten millään laittamaan leimaa, täs yks päivä ville oli katsastus konttorilla 2tuntia ja ottivat sen edestä vaan autoja, sit kun autot loppu niin kello oli viis yli sulkemisen ja vastaus oli "en voi enään laittaa leimaa kun on kello liian paljon ja sihteeri otti jo päivä raportin, tule huomenna uudestaan". et näin...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OffRoad DVD:t | Paavo | Chit-Chat | 9 | 19.01.2008 19:21 |
| O: Offroad DVD.tä | tniskanen | O/M/V Muut | 4 | 02.04.2006 08:58 |
| Offroad auto... | -Vinskami- | Chit-Chat | 3 | 09.06.2005 19:34 |
| www.rsl-offroad.de | Linkit | 5 | 04.08.2004 12:52 | |
| TMK Offroad | Nerd-O | Tapahtumat | 0 | 22.08.2003 07:24 |