![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja varsinkin suurilla kuormilla kuorma-autolla pehmeässä ajaessa vetoakselit säästyy katkeamiselta jos on napaperä. Etenkin jos on vajaavetonen 6x2 tai 8x2
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastokuorma-autojen pulttijako, vanteet ja renk | sisua45 | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 02.09.2023 21:48 |
O: Matalat renkaat tojon 6 bolt vanteilla | Kovakalu69 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 06.11.2007 13:22 |
M: LJ:n alkuperäiset perämurikat | TML | O/M/V Muut | 2 | 18.04.2005 21:21 |
4runnereiden perämurikat? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.12.2004 08:11 |
o:bj:n perämurikat tai välitykset 4.11 | O/M/V Muut | 2 | 27.08.2004 16:21 |