![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Kytkin väsyi lopullisesti huoltoautoksi katsastus reissulla kun joutui ympäriinsä ajeleen etsien katsastuskonttoria missä huoltoautoksi muutoskatsastus olisi keritty tekeen kun aikaahan millekkään konttorille en tietenkään etukäteen ollut varannut. Lopulta huoltoautoksi muuttaminen onnistui, laaja muutoskatsastus 90€ katsastusmies heilutti kerran työkalulaatikkoa ja kysy että onko se millään kiinni, hyvä tuntipalkka on joo...
Kotio pääsi kytkimellä jotenkuten ajettua, no ei muuta kun kone pienessä räntäsateessa nokalta pois. Oli laatikon puoleinen stefa vuotanut öljyä kytkin koppaan, uusi stefa tojotalta 10€, kytkinlevy tarvikeliikkeestä 110€ ja kytkinakselin silmälaakeri 5€ asetelmaa ja painelaakeria en sitten vaihtanut kun vaikuttivat vielä hyviltä ja saattaa kumminkin kuutoskone vaihtua nokalle jossain vaiheessa niin eipä ton koneen kytkimeen kannata kauheesti sijoittaa. Koneen takaisin noston pääsikin tekeen jo pienessä pakkas kelissä. Vähän on vaan huono saada kone paikoilleen vanhalla traktorikaivurilla jossa on joka puolella pikkasen väljää, no lankulla vähän öljypojasta avustaen kone meni sitten kyllä paikoilleen. Mitä nyt öljypohja meni lommolle josta aiheutu ihmettelyä vaativa ääni, kampiakselihan siellä öljypohjaan naputteli. Eihän siinä mitään öljypohja vasaralla suoraksi mutta kun öljypohjan tiivistettä ei missään liikkeessä ollut hyllytavarana niin homma meni taas odotteluksi. Nyt ei kytkin enään luista, mutta kyllä se vaan on helvetin laiska 37" pyörillä, vakiovälityksillä ja vakiokoneella. Täytyy kai ruveta suunnitteleen kuutoskonetta nokalle tai turboo tähän koneeseen ja hitaampia jakolaatikon välityksiä. Sitten vielä tänään kuvattua uuden kytkinlevyn mettä testiä. Zetorilla vedetään sitten vaan kantoa auton alta pois. Edited by - _JT_ on 30/12/2007 15:48:37 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LR:stä RR:ksi Projekti | RR82 | Maasturiprojektit | 38 | 25.06.2009 12:30 |
| Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |
| O : Projekti HD.. | SukiSuki | O/M/V Muut | 3 | 10.07.2006 20:51 |
| O: Projekti | LöpöLassi | O/M/V Muut | 1 | 31.10.2005 09:09 |
| M: Lj projekti | kivinen | O/M/V Muut | 28 | 30.03.2005 19:59 |