![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
niin se chevyn kone on avattu ja tarkistettu oikein korjaamon toimesta ja siihen on tarvittavat kytkinkopat ym. osat. vaan en nyt jouda työkiireiden vuoksi sitä autoon laittamaan, kuutonen on kyllä TOSI hyvässä kunnossa ja riittää normi offailuun täysin (ajaahan jotkut diisseli NELOSkoneillakin) ja on pieniruokainen. JEEP OR H2 JEEP, because i`m poor
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jeep EGR | kaiffari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 06.01.2008 13:26 |
| M: Jeep CJ7 '84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.04.2006 13:28 | |
| m: Jeep | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 02.04.2006 01:15 | |
| Jeep(c) | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.09.2004 06:42 | |
| o:jeep | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 0 | 02.07.2003 18:04 |