![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Oletko harkinnut jenkkikaappia...tilava jääkaappi kal...,ruokatavaroille ja mahtuu muutama puketti reissumiestä... Sitä mä en vaan ymmärrä et kuis sää jäistä reissumiestä aamupalaks????? Edit...esim upo RF 2512 167l.jääkaappitila ja 45l pakastin http://www.upo.fi/index.cfm/fi/kylma...aapit/rf_2512/ ja ZaNussin malli http://www.netanttila.com/webapp/wcs...tegoryId=10265 ![]() - - - - - - - - - - - - - #perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# SLCK Member #51 kayttaja"at"offipalsta.com http://www.4x4cup.com/ www.slck.net ![]() Edited by - Käyttäjä on 21/12/2007 09:53:44
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: MB G, pitkä ja korkea | HV | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 01.12.2007 19:14 |
| Offisafarille jääkaappi mukaan! | legro | Linkit | 0 | 26.07.2007 18:42 |
| Myyty! Jääkaappi, kotimainen Upo | Panu | O/M/V Muut | 3 | 07.01.2007 22:52 |
| Jääkaappi? | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 25.06.2006 17:25 |
| 3 penkkirivi kuin jääkaappi! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.11.2004 19:18 |