![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kylkirokkamiina: Vuosi joskus -80 luvun alussa, paikka Rukin loppusota jossain Vehkalahdella, pääosassa kekseliäs sissipartio. Hernekeittopurkki mallia SA Int, vetoisuus abt. pari litraa, toinen kansi veks ja toiseen sähkönallin mentävä reikä ja nalli sisään. Miina viiksilangalla petäjän kylkeen tien varteen ja itse veivin kanssa piuhojen päähän kiven taakse. Kun se naapurikomppania luti on sopivasti hollilla niin veiviin rundeja... loppu onkin sitten uudempaa suomalaista sotahistoriaa.
|