![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mulla ollu toista talvea 235 85 16 nastoilla ja oon tyytyväinen. Niin pitoon kuin hintaankin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla ollut discoverty 2 alla 4 sesonkia ympäri vuoden eli n 50 000km ympäri vuoden! Hiljaiset, "kestävät", edulliset ja mukavat ajaa! Maasto-ominaisuudet muta/turve ovat 4/10 luokkaa! Sora-alustalla ja talvella 6/10. //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Keneraleja saa olla paikkailemassa tämän tuosta jos ajaa hiekkateillä missä on kivimursketta ajettu pintaan
Viimeksi muokannut Rytari : 15.04.2011 08:26 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Lisää hyödyllistä tietoa, kiitos. Pakurenkaat saa jäädä kauppaan tällä erää. 235/75/15 halkaisija on hieman isompi kuin vakio, mahtuukohan hyvin pyörimään vakio XJ'ssä? 235/70 halkaisija on vain aavistuksen
pienmpi kuin 225/70 joten sekin voisi olla vaihtoehto. NOKIAN OUTPOST AT 235/75 R15 109S vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta omaan käyttöön, kilsoja tuskinpa tulee merkittävästi ja talvella ei ole pakko ajaa vaikeimpien kelien aikana. 110 E kipale ei ole paha hinta! Olen todellakin "pro Ukraina" ja kannatan boikotteja, erityisesti sellaisia jotka puree Kremlin porukkaa ja oligarkkeja vastaan. Esim VR, Fortum, Neste, Aspo group jne ovat mielestäni tämän suhtee pahempia kuin Nokian. Rengkaiden vienti Vänäjältä loppuu kokonaan kesällä,ja ei sinne pysty myöskään viemään raaka-aineita, joten kysymys on kestääköä Nokian tehtaan alaskirjauksen, minkä epäilen että joutuvat tekemään.... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Näppäin virhe..tarkoitin että 235/70 halkaisija on vain aavistuksen
pienmpi kuin 225/75 joten sekin voisi olla vaihtoehto. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Helposti.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu, 235/75 R15 ja 30" x 9.50" menee hyvin vakiokorkuisen XJ:n alle. Minulla oli 245/75 R16 kokoiset mutikat (16" x 7" 0ET vanteilla) joskus vakiossa alla, ne raapaisi täydellä sisäänjoustolla kaarien reunaan. 31" x 10.50" vaatii n.20-30mm (renkaasta riippuen) sisäänjoustonrajoitusta jos pyöränaukoille ei ole tehty mitään - tarkoittaa suomeksi sitä että autoa on myös syytä korottaa 31" kumeille ja sitä isompiin. Sinällään XJ:n pyöränkotelot on kohtuullisen tilavat, aukot vaan on pienet..
245/75R16, ja vähän rakennettuna samassa autossa 35" x 12.50" verrokkina: ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 23.04.2022 16:21 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Äärikäännöissä vähän kuului ottavan johonkin kiinni.
__________________
Toyota Crown MS41 Toyota Crown RS56 Oldsmobile Cutlass Cruiser Chevrolet Caprice STW Valmet 455 ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:General Grabber AT2 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 30.03.2008 20:22 | |
M.General Grabber MT 35/12,5/15 | eraopas1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 20.01.2008 12:27 |
General Grabber | hiluski | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2006 18:06 |
General Grabber? | ariman | Chit-Chat | 2 | 25.05.2006 13:23 |
Varastettu 35" general grabber | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.10.2005 16:50 |