Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.12.2007, 23:37
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.235
Perusasetus

on mielestäni aika kovat paineet tuolle ct20 nuo 1.2 bar, veneessä kun on koko ajan "ylämäki" niin ahdot ovat suuren osan ajasta siellä... suosittelisin isompaa..
jos suoran hehkun tekee niin sitten tietysti 11 tai 12 Volttiset hehkut, tuo voltti on siis jännite, Watti on teho... siitä voi päätellä että ovat olleet väärät hehkut jos kerran kaikki ovat rikki olleet...
suutin kivut huomaa usein harmaana savuna varsinkin tyhjäkäynnillä ja kauan kylmä käynnistyksen jälkeen...

-------------------------
datsun patrol -83

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:48 (GMT +2).