![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja tuon saa vaikka soittamaan omaan tastuun jos joku yrittää vohkia autostasi styrkkarit ! Mutta vaatii tosin lisää näpräilyä, eli joku toinenkin "virma" lähinnä paja joka teki kaukoohjaus-sovelluksia vanhoista 2110-nokialaisista, ja nyttemmin kai muistakin. Ei muista mikä se oli, mut löytys kai kuukletuksella. -Toinen vaihtoehto olisi kysellä romikselta jotai vanhaa transiitin webaston kelloa. *press play on the tape* http://pohojanmaanoffroad.fi/foorumi
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O\ Patrollin öljy kello. | Rausku4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.03.2007 21:23 |
| O: Hukkaportin kello | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.12.2006 14:15 |
| Puhuva kello | Elmo | Jokes | 1 | 29.07.2006 17:53 |
| Kaffelle essolle 8.7 kello 20. | Nerd-O | Tapahtumat | 10 | 08.07.2005 12:28 |
| Tietämyskoneen kello? | -MAKE- | Helpdesk | 3 | 15.05.2005 00:47 |