Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.12.2007, 13:28
T€€MU:n Avatar
T€€MU T€€MU ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Kurikka, Finland.
Viestit: 1.944
Perusasetus

Ja tuon saa vaikka soittamaan omaan tastuun jos joku yrittää vohkia autostasi styrkkarit !
Mutta vaatii tosin lisää näpräilyä, eli joku toinenkin "virma" lähinnä paja joka teki kaukoohjaus-sovelluksia vanhoista 2110-nokialaisista, ja nyttemmin kai muistakin.
Ei muista mikä se oli, mut löytys kai kuukletuksella.

-Toinen vaihtoehto olisi kysellä romikselta jotai vanhaa transiitin webaston kelloa.


*press play on the tape*
http://pohojanmaanoffroad.fi/foorumi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O\ Patrollin öljy kello. Rausku4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.03.2007 21:23
O: Hukkaportin kello Eskimo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 13.12.2006 14:15
Puhuva kello Elmo Jokes 1 29.07.2006 17:53
Kaffelle essolle 8.7 kello 20. Nerd-O Tapahtumat 10 08.07.2005 12:28
Tietämyskoneen kello? -MAKE- Helpdesk 3 15.05.2005 00:47


Sivu luotu: 20:24 (GMT +2).