![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitokset täydennyksestä. Tähän asti hallitus on pienellä viiveellä muuttanut politiikkaansa, jolloin olen saanut lisää autoja laillisesti pihalle. Ensin olen tietenkin tehnyt ennakkotilanteen ja tuonut auton täysin laittomasti. Päättäväisellä väsytystekniikalla olen saanut hallituksen muuttamaan kantaansa. Nyt tuntuu olevan mitta äyräitä myöten täynnä. (5 offiautoa ja 3 varaosa-autoa pihassa) - www.fjdc.org www.PaHaMa.com - sekä Jeep ZJ, kun haluat purjehtia mukavasti mättähältä mättähälle.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Oranssi Suzuki SJ413 1.8 Turbo MYYTY: | Joukka | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 11.12.2007 13:01 |
| Kenen oranssi 4x4x4??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.06.2006 15:06 |
| O th400 | JanneBlomgren | O/M/V Muut | 7 | 02.05.2005 09:34 |
| Oranssi Blazeri | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 17.07.2004 20:13 |
| O: np 205 + th400 | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 09.04.2003 12:53 |