Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2007, 08:56
lantikka:n Avatar
lantikka lantikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 21.01.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 1.181
Perusasetus

Joopa joo on nyt tullut kärpäsestä härkänen!!
Asiaa enempää tietämättä niin tälläinen nimetön huutaminen on sikamaisista sikamaisinta! kerran itse ko tilanteessa ollut ja sopinut asiasta ja saanut anteeksi pyynnön virallisesti netissä! Eli nyybi huuteli ja soitin hänelle perään ja hän sitten sanoi olleensa väärässä ja pahoitteli julkisesti.!!!!

Kyllä tollaiset jätkät hoitakaa asia oikein ja asianomaisten kanssa niin ei tule kellään nenä kipeäksi tai tukka lähde päästä!!!

T SAmi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mp-offi ranver Chit-Chat 27 17.04.2007 10:31
Offi-ihmissiirrin blazoffer Linkit 3 20.09.2006 15:02
onks kekään mopotarvike kauppias pee Chit-Chat 10 24.03.2005 23:20
"m" Offi LJ-70 Toyman O/M/V Muut 5 09.08.2004 14:30
Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias pee Tekniikka & Jutustelu 6 15.07.2004 23:59


Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).