![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joopa joo on nyt tullut kärpäsestä härkänen!! Asiaa enempää tietämättä niin tälläinen nimetön huutaminen on sikamaisista sikamaisinta! kerran itse ko tilanteessa ollut ja sopinut asiasta ja saanut anteeksi pyynnön virallisesti netissä! Eli nyybi huuteli ja soitin hänelle perään ja hän sitten sanoi olleensa väärässä ja pahoitteli julkisesti.!!!! Kyllä tollaiset jätkät hoitakaa asia oikein ja asianomaisten kanssa niin ei tule kellään nenä kipeäksi tai tukka lähde päästä!!! T SAmi
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mp-offi | ranver | Chit-Chat | 27 | 17.04.2007 10:31 |
| Offi-ihmissiirrin | blazoffer | Linkit | 3 | 20.09.2006 15:02 |
| onks kekään mopotarvike kauppias | pee | Chit-Chat | 10 | 24.03.2005 23:20 |
| "m" Offi LJ-70 | Toyman | O/M/V Muut | 5 | 09.08.2004 14:30 |
| Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias | pee | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.07.2004 23:59 |