![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mersussa lautaset on takaapäin katsottuna vasemmalla puolella sekä edessä että takana. Mulla ei ole koskaan Toyotaa tai mitään muutakaan kuin Mersuja enkä tiedä että mihin suuntaan kardaanit pyörii muissa autoissa eli millä puolen pinionia lautaspyörä on esim toyotassa? t:MikkoVuorsola, nyybisti kotoa. Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2LT Hiluksiin? | Jänkhä | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 08.04.2009 09:58 |
| M;G - mesen akselit | defender90 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 16.10.2007 22:29 |
| Kolmeykköset hiluksiin. | hiluix | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2007 21:41 |
| o:hiluksiin letkulämmitin. | juupeli | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 03.11.2006 16:46 |
| Maastorenkaat Hiluksiin? | jjv | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.08.2005 20:37 |