![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pitäskö mun ottaa toi vakuutus tuolta monicatourssilta vai saisiko sen vielä vaalimaalta? Mites muut on hoitaneet? Kyllähän tästä jo jotain puhuttiin mutta kun ei muista mitään. Paras tietty olis jos sen vois ottaa vasta vaalimaalta niin ei menis raha hukkaan jos jostain syystä ei pääsekkään reissuun. Edited by - mikjus on 26/11/2007 16:04:29
|
![]() |
| Luokat |
| itsenäisyyspäivä, pähäma, safari, venäjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) | KooPee | Tapahtumat | 121 | 15.10.2017 09:30 |
| PäHäMa safaria venäjälle pääsiäisenä 20 - 24.3.08? | mikjus | Tapahtumat | 76 | 05.04.2008 22:49 |
| SAFARI 20.3-24.3 Venäjälle(pääsiäinen) | ORR | Tapahtumat | 39 | 30.03.2008 01:53 |
| Pähäma hardcore VENÄJÄLLE. | tapsa4x4 | Tapahtumat | 98 | 07.10.2006 13:56 |
| PäHäMa:n safari 16.10.2004 | LaaLaa | Tapahtumat | 82 | 24.10.2004 11:40 |