Lainaus:
quote:
Markol
Edessä toin varren päät rungon sisäpuolelle mutta aika alas niin että normaalissa ajoasennossa varret on aika vaakasuorassa eli noin 5cm runkopalkin alapuolella.
Syystä: Hain etua vinssaus kestävyyteen ettei haukkais niin helposti. Huono puoli kolisee aika paljon kivissä mutta ei ole hajonnut.
Takapäässä on laipat aikapaljon ennakolla. Munhan suikka on pitkä ja siellä ois ollut varaa laittaa ne sisäpuolle,mutta ajattelin että näin olisi vahvempi. Onhan se kestänyt aika sikaa. Muuten ok mutta ne puslat ei vaan kestä.
Teetätä jakarin varret niin saat lyhkäsemmät.
Seuraavaan projektiin olen ajatellut jotain nelilinkki juttua (rankku tai "unipal" oma valmiste juttua)
|
Kiitos lisätiedoista. Mulle tulee taakse Rangen casterinkorjausetukivarret eli eivät ole valujöötiä ja siksi hieman köykäisemmätkin (7,7kg/kpl). Toinen vaihtoehto olis ollut Jimnyn tukivarret mutta päädyin noihin kun ajattelin että jos joskus vielä vaihtaa akselitkin noilla sen voi huoletta toteuttaa. Akselinpään puslina on siniset polyt. Näkee sitten kuinka ne mulla kestää. Lähden ajatuksesta että mun auto on suht köykänen. Melko suoraan linjaan minunkin takatukivarret tulee mutta koitan saada niihin hieman v:tä kun se on joustojen kannalta kuulema parempi.
Heitän sulle privaa jos tulee jotain kinkkisiä kysymyksiä mieleen.
Marko
Tiedän nyt, ymmärrän myöhemmin.