Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2007, 21:30
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Kaikki aina haukkui noita Maasto SK:ta huonoiksi, mie kyl tykkäsin ainakin siintä 192:sta (muistaakseni) eli se tehokkaampi versio, siinä oli sopivasti tehoa ollakseen niin kevyt, myös käsiteltävyys oli hyvä,
siis niissä köpösissä armeijan ajomaastoissa...
Maseista oli raiskattu järjestään synkronit paskaks, Rasit ei kulkenu oikee mihikää eikä oikee kääntyneetkää, Zilistä sai sen verran kokemuksia et siirsin sellaisen Vekarajärveltä Taipalsaarelle, ainut armeijan auto millä pystyi ajamaan tuon Saimaanharju-Lomakylä välisen etapin kaasupohjassa, ja on muuten mutkainen pätkä, moottoripyörälle just hyvä.

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TUONTIAUTOVEROA VASTAAN RJ70 Chit-Chat 0 13.03.2007 23:59
Lapparit vastaan swampperit? anttir Tekniikka & Jutustelu 11 15.01.2004 21:29
USA vastaan Eurooppa?? Tekniikka & Jutustelu 0 01.12.2003 19:37
manuaali vastaan automaatti. G280E Tekniikka & Jutustelu 0 27.09.2003 18:11
Terroristihyökkäys Suomea vastaan! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 18:06


Sivu luotu: 06:14 (GMT +2).