![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaikki aina haukkui noita Maasto SK:ta huonoiksi, mie kyl tykkäsin ainakin siintä 192:sta (muistaakseni) eli se tehokkaampi versio, siinä oli sopivasti tehoa ollakseen niin kevyt, myös käsiteltävyys oli hyvä, siis niissä köpösissä armeijan ajomaastoissa... Maseista oli raiskattu järjestään synkronit paskaks, Rasit ei kulkenu oikee mihikää eikä oikee kääntyneetkää, Zilistä sai sen verran kokemuksia et siirsin sellaisen Vekarajärveltä Taipalsaarelle, ainut armeijan auto millä pystyi ajamaan tuon Saimaanharju-Lomakylä välisen etapin kaasupohjassa, ja on muuten mutkainen pätkä, moottoripyörälle just hyvä. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| TUONTIAUTOVEROA VASTAAN | RJ70 | Chit-Chat | 0 | 13.03.2007 23:59 |
| Lapparit vastaan swampperit? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.01.2004 21:29 |
| USA vastaan Eurooppa?? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.12.2003 19:37 | |
| manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |
| Terroristihyökkäys Suomea vastaan! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:06 |