![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Meinasin ohjata hukkaporttia ja siipiä hydrauliservolla tai sähköservolla tai ihan vaan hydraulisyliterillä ja jousella tai pakopaineilla ja ahtopaineilla ja paine-erolla. Millä vaan saadaan toivottu tulos.
Toi ylikierroskommentti oli hyvä havainto, mutta eikö sen tapahtuminen vaatis pakopaineiden nousua? jos hukkis on tarpeeksi nopea=kuinkanopea? ehtiikö vnt ylikierroksille? Tarvisko tuo tavallinen turbo myös hukkaportin vielä lisäksi vai alkaako imupuoli kuristamaan ennen kuin rintasin olevat pakopesät? -Teemu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
M: 2 turboa ja hukkaportti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.02.2008 22:55 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |
Turboa hiluxiin | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.05.2006 20:24 |