![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos laittas näin? Kaikki pakokaasu vnt turbiinille kunnes pakopaine on 0.8xahtopaine kuitenkin sallitaan ennen säädön alottamista esim 0.2-0,4bar ennemmän kuin ahto. Tämän jälkeen alkaa hukkaportti päästämään isommalle turbinille niin että paine-ero pysyy haluttuna.Ja jos egt yli 800C porttia aina lisää auki. Ja pieni ahdin hengittäis isomman läpi ison olematta kuitenkaan ISO. Jos ne imupuolet olis vaikka luokkaa 30mm ja 40mm alkaako tuon isomman 40mm reikä kuristamaan millä ilmamäärällä/s? Varsinaisena ideana olis pitää pakopaineet ja lämmöt matalana myös huipputeholla ja kuitenkin alas heti ahtoja. -Teemu Edited by - -teemu on 07/11/2007 23:33:22
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
M: 2 turboa ja hukkaportti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.02.2008 22:55 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |
Turboa hiluxiin | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.05.2006 20:24 |