Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.11.2007, 23:30
-teemu -teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

Jos laittas näin?
Kaikki pakokaasu vnt turbiinille kunnes pakopaine on 0.8xahtopaine kuitenkin sallitaan ennen säädön alottamista esim 0.2-0,4bar ennemmän kuin ahto. Tämän jälkeen alkaa hukkaportti päästämään isommalle turbinille niin että paine-ero pysyy haluttuna.Ja jos egt yli 800C porttia aina lisää auki.

Ja pieni ahdin hengittäis isomman läpi ison olematta kuitenkaan ISO. Jos ne imupuolet olis vaikka luokkaa 30mm ja 40mm alkaako tuon isomman 40mm reikä kuristamaan millä ilmamäärällä/s?

Varsinaisena ideana olis pitää pakopaineet ja lämmöt matalana myös huipputeholla ja kuitenkin alas heti ahtoja.

-Teemu



Edited by - -teemu on 07/11/2007 23:33:22

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
M: 2 turboa ja hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.02.2008 22:55
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39
Turboa hiluxiin Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 5 08.05.2006 20:24


Sivu luotu: 19:01 (GMT +2).