Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.11.2007, 18:19
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

komk
käsittääkseni tuon vnt ahtimen siivet voi ohjata ahtopaineen mukaan esimerkiksi käypäisellä hukkaportin kellolla. kysy Reprolta tarkempia yksityis kohtia. näin ainakin itse suunnittelin toteuttavani siipien säädön

-teemu
jos tuolla pakopuolella ei ole jotain läppä häristintä ohjailemassa mille ahtimelle pakokaasu virtaa tuollainen viritelmä herää myöhemmin kuin se isompi ahtin itsestään, koska pakokaasu pääsee virtaamaan isomman ahtimen läpi herkemmin kun pienen siitä johtuen ei pieni ahdin lähde pyörimään kunnolla ja kun taas on tilanne että normaalisti iso ahdin olisi jo herännyt virtaa osa pakokaasusta pienen ahtimen läpi joten isomman ahtimen mukaan lähtokin vain viivästyy. kuten jo JF hieman vihjailikin

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turboa hj:hin Tekniikka & Jutustelu 6 17.02.2008 19:29
M: 2 turboa ja hukkaportti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.02.2008 22:55
Turboa G:hen pee Tekniikka & Jutustelu 3 25.06.2006 22:39
Turboa hiluxiin Karhu67 Tekniikka & Jutustelu 5 08.05.2006 20:24


Sivu luotu: 17:29 (GMT +2).