![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
komk
käsittääkseni tuon vnt ahtimen siivet voi ohjata ahtopaineen mukaan esimerkiksi käypäisellä hukkaportin kellolla. kysy Reprolta tarkempia yksityis kohtia. näin ainakin itse suunnittelin toteuttavani siipien säädön -teemu jos tuolla pakopuolella ei ole jotain läppä häristintä ohjailemassa mille ahtimelle pakokaasu virtaa tuollainen viritelmä herää myöhemmin kuin se isompi ahtin itsestään, koska pakokaasu pääsee virtaamaan isomman ahtimen läpi herkemmin kun pienen siitä johtuen ei pieni ahdin lähde pyörimään kunnolla ja kun taas on tilanne että normaalisti iso ahdin olisi jo herännyt virtaa osa pakokaasusta pienen ahtimen läpi joten isomman ahtimen mukaan lähtokin vain viivästyy. kuten jo JF hieman vihjailikin |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
M: 2 turboa ja hukkaportti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.02.2008 22:55 | |
Turboa G:hen | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.06.2006 22:39 |
Turboa hiluxiin | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.05.2006 20:24 |