![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
olikos invassa erillinen jakoloota? Jos on nii sutsukin merkkivaloton jakis ja privaa tolle nimimerkki Tossu:lle että saa rattasia sinne. "Helpoin" visio mikä sattu mieleen juolahtaa <center>____________________ Kuasua Kaapo, Puut suurenoo!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> ____________________________ Ilman hauskaakin voi olla viinaa. _____________________________ Eräpolku racing team ___________________________ -"maksastapuhuja"-</center> Edited by - Offipiru on 07/11/2007 05:27:45
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään: GM 10-bolt perä, ilman välitystä | olL | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.07.2007 10:19 |
| O: Suzukiin välitystä | Tunet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 28.05.2007 16:25 |
| Patrol 3.3d tiheämpää välitystä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.05.2007 21:57 | |
| Suzukiin välitystä? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.09.2006 16:22 | |
| Nivaan renkaat? | jsn | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.03.2006 19:55 |