![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
1. hehkutuksen lämpöanturi 4/2. hehku/jälkihehku (maita vasten) 3. hehkun referenssijohto 5. sammutussolenoidi, antaa alipaineenn läpän kalvolle sammutettaessa 7. mysteeri on EDIC moottorin liitin Ja: 12H-T ei tarvitse välttämättä sähköä käydäkseen kun ottaa sammutusläpän kalvolta letkun irti. Sammuu sitten vain pumpun kyljestä hätäsammutusvivusta. Ja 2: se puuttuva kikkare on vesitilassa oleva lämpöventtiili, joka katkaisee alipaineen kierrosluvun nostajalta kun kone on lämmennyt. (kalvo siinä kaasuheebelin juuressa). Ja 3: 12H-T:ssä EI OLE minkäänlaista automaattista sammutusjärjestelmää matalalla öljynpaineella, sen varaan on turha laskea mitään. Käy vaikka ilman öljyjä, aikansa. B ja H moottoreissakin sen systeemin alkuperäinen tarkoitus on muuten "taaksepyörintäeste" tehtaan sanoin. Mielenkiintoista??? Timop Note! This message was posted anonymously!
|