Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 01.11.2007, 07:34
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Lyhin vaihtoehto on tuo alkuperäinen 4WD akseli, mutta kun lyhentää tuosta takavetolaatikon akselista ja laittaa sopivan välikappaleen,
niin saa tilaa CV-nivelelle siihen laatikoiden "väliin". Tuo TH700 on aika leveä takapäästään, siitä kun ei ole viistetty sitä takakulmaa niinkuin TH350:stä.

Omaan laatikkoyhdistelmään, TH700/NP208, tein seuraavia väkästyksiä:
Takavetolaatikon akselista(200mm ulkoneva) rälläkällä pois 58mm, laatikoiden väliin 131mm pitkä jatkopala ja a´vot!
Enempää ei akselista voinut ottaa pois, kun loppui pooritus. Tuolla laatikoiden "välissä" on mukavasti tilaa ja lyhyessä pickkarissakin jäi vielä sopiva kardaaninpätkä jäljelle. Blazerissa en tuollaista ehkä käyttäisi, menee kardaanikulmat niin koviksi.

Chevy metal!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
isuzu trooper 2.8 td ja 2.5td laatikoista jura Tekniikka & Jutustelu 2 11.05.2008 22:37
Mogin laatikoista tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 07.04.2008 21:47
Hiluxin laatikoista harri4x4 Tekniikka & Jutustelu 1 25.11.2006 19:42
GM:n laatikoista tare Tekniikka & Jutustelu 8 24.10.2005 20:26
Hiluxin laatikoista IironSika Tekniikka & Jutustelu 3 15.08.2005 21:22


Sivu luotu: 19:03 (GMT +2).