![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lyhin vaihtoehto on tuo alkuperäinen 4WD akseli, mutta kun lyhentää tuosta takavetolaatikon akselista ja laittaa sopivan välikappaleen,
niin saa tilaa CV-nivelelle siihen laatikoiden "väliin". Tuo TH700 on aika leveä takapäästään, siitä kun ei ole viistetty sitä takakulmaa niinkuin TH350:stä. Omaan laatikkoyhdistelmään, TH700/NP208, tein seuraavia väkästyksiä: Takavetolaatikon akselista(200mm ulkoneva) rälläkällä pois 58mm, laatikoiden väliin 131mm pitkä jatkopala ja a´vot! Enempää ei akselista voinut ottaa pois, kun loppui pooritus. Tuolla laatikoiden "välissä" on mukavasti tilaa ja lyhyessä pickkarissakin jäi vielä sopiva kardaaninpätkä jäljelle. Blazerissa en tuollaista ehkä käyttäisi, menee kardaanikulmat niin koviksi. Chevy metal! ![]() ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
isuzu trooper 2.8 td ja 2.5td laatikoista | jura | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.05.2008 22:37 |
Mogin laatikoista | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.04.2008 21:47 |
Hiluxin laatikoista | harri4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.11.2006 19:42 |
GM:n laatikoista | tare | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 24.10.2005 20:26 |
Hiluxin laatikoista | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.08.2005 21:22 |