![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
vertaas monteron päätä... -89 L-200 4wd muistaakseni vertasin pajeron- ei käyny.... mutta monteron kävi.. äläkä kysy miksi... tilasin luumäen autotarvikkeelta.... on tosin jo 3-4v aikaa Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mistähän sitä aloittais ?) | Tontze | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.07.2007 17:11 |
| Vahvistetut iskarit suburbaniin - mistä löytyisi.. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.01.2006 18:08 | |
| Perusrenkaat tie + maasto Mitsuun? | SaiQmon | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.05.2005 22:03 |
| Mistähän ajuri HP LJ II | hm97 | Software | 3 | 18.05.2004 22:27 |
| Mitsuun renkaat | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.07.2003 14:50 | |