![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En prkle saa kuvia pienennettyä. Irfanviewillä oon yrittäny. 640x480 koossakin ne on vielä 900kt. Johtuuko siitä, että tiedostotyyppi on bittikartta? Mikjuksen laittamat kuvat oli kyllä todella hienoja ja eipä mulla siihen paljoa ois lisättävää. 11 hyvää kuvaa oisin laittanu... Jos joku haluaa kaikki kuvat reissusta (n.100 kpl) sähköpostiinsa pakattuna, niin osote mulle vaikka privana. Kahta en vaihda: Offroad ja <img src=/smiley/beer.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Luokat |
| safari, venäjä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) | KooPee | Tapahtumat | 121 | 15.10.2017 09:30 |
| RiskiRetki 2006 DVD tilausohjeet | SuurSyömäri | Tapahtumat | 20 | 10.11.2010 22:51 |
| RiskiRetki 2006 DVD Valmis! 2 levyn setti. | SuurSyömäri | Tapahtumat | 46 | 21.05.2007 11:31 |
| SS-Fintroll-Riskiretki-3towers | SuurSyömäri | Tapahtumat | 26 | 13.12.2006 21:39 |
| Offivarusteen "RiskiRetki" 2006 helatostaina.... | KooPee | Tapahtumat | 19 | 23.04.2006 02:08 |