![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia taasen kerran hienoista rasteista. Peräkärrystä oli yksi rengas puhki kun päästiin kulmakorpeen. paikkausyritykset eivät onnistuneet. Jakke lähti tuomaan vararengasta ja siitä myös suuret kiitokset. Jotain tuli taasen opittua, myös peräkärryyn pitää olla vararengas mukana. Vihreällä näkyvät rastit saatiin 21:00 mennessä kerättyä. Keltainen skipattiin, kun siinä oli auto upotettuna reitillä. http://www.iisalo.com/rodeodrivemapv...urrentMap.aspx Just do it!
|
![]() |
| Luokat |
| kulmakorpi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulmakorvessa ajeltiin la 29.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 32 | 09.11.2007 06:07 |
| Kulmakorvessa ajeltiin 15.9. | Byrocrat | Tapahtumat | 23 | 17.09.2007 09:39 |
| Kulmakorvessa ajeltiin 28.7. | Byrocrat | Tapahtumat | 25 | 30.07.2007 09:47 |
| Ajelu Kulmakorvessa la 26.5. | Byrocrat | Tapahtumat | 26 | 27.05.2007 21:04 |
| M: Pimeä näkölaite CCCP "bongattu" | samisami2 | O/M/V Muut | 4 | 26.04.2007 21:00 |