![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Då-Diin!! Kerran vielä julkiset onnittelut perheemme juniorille mamman,isosiskojen ja koirien ja heposten sekä itseni puolesta!! Kiva kun lahjat kelpasi... Isobroidithan jo ajelevatkin Cruisereilla...ja systeri suunnittelee oman hakemista Saksanmaalta... eli kaikella kohtuudella pitäähän sitä kuopuksellakin olla oma Cruiseri. Ja kortin saamiseen asti jatkuu kunniallinen tehtävä "vinssiapinan vastuullisessa virassa"...ihan niinkun tämänvuoden Merrasmäessä... Edited by - PikkuF on 20/10/2007 23:22:28
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kenen entinen cruiseri?? | Nerd-O | Chit-Chat | 12 | 04.12.2007 08:04 |
| Cruiseri klubin "mini-Merrasmäki" | PikkuF | Tapahtumat | 6 | 01.05.2007 20:32 |
| Cruiseri kallellaan, missä vika? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 83 | 31.01.2007 09:02 |
| Cruiseri-mallit | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.11.2003 04:40 |
| Telaketju cruiseri | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.06.2003 13:23 |