Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2007, 22:16
PikkuF:n Avatar
PikkuF PikkuF ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Porvoo,eteläsuami
Viestit: 559
Perusasetus

Då-Diin!!

Kerran vielä julkiset onnittelut perheemme juniorille mamman,isosiskojen ja koirien ja heposten sekä itseni puolesta!!
Kiva kun lahjat kelpasi...

Isobroidithan jo ajelevatkin Cruisereilla...ja systeri suunnittelee oman hakemista Saksanmaalta...
eli kaikella kohtuudella pitäähän sitä kuopuksellakin olla oma Cruiseri.

Ja kortin saamiseen asti jatkuu kunniallinen tehtävä "vinssiapinan vastuullisessa virassa"...ihan niinkun tämänvuoden Merrasmäessä...




Edited by - PikkuF on 20/10/2007 23:22:28

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kenen entinen cruiseri?? Nerd-O Chit-Chat 12 04.12.2007 08:04
Cruiseri klubin "mini-Merrasmäki" PikkuF Tapahtumat 6 01.05.2007 20:32
Cruiseri kallellaan, missä vika? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 83 31.01.2007 09:02
Cruiseri-mallit IironSika Tekniikka & Jutustelu 1 08.11.2003 04:40
Telaketju cruiseri Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 27.06.2003 13:23


Sivu luotu: 00:45 (GMT +2).