![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Täyttyy oikein kunnolla alkaa etsimään uutta kalliota. Ajattelin soitella tonne piikkiön lohja rudukselle ja kysellä olisko siel mahdollista päästä ajeleen.. saas nähä mitä sanovat. En vaan tiedä kuinka kauas ruduksen maat ylettyy louhoksen ulkopuolelle!?! Mutta eiköhän sekin selviä... Katony mitä sä taas hölisit!! Hippo perk....!!!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Paratiisireissujen loppu? | Otto | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.12.2006 17:06 |
| M: Loppu jo miten poistetaan ? | lantikka | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 28.08.2006 06:18 |
| Bertan savutus loppu | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.09.2005 17:34 |
| M: Maastokuormuriin kumeja LOPPU | A-P | O/M/V Muut | 3 | 05.09.2005 08:25 |
| Suomen LOPPU! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:13 |