![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Täällä olisi kans tarvetta eberin ohjausboxille joka on laitteen päädyssä (Hydronic D4W.SC) Kuvatus nykyisen "sulaneen aivon" kyltistä http://static.petrisimolin.com/galle...oxi.jpg&lite=1 Mutta tuo kyseinen eberi on toiminut aiemmin VW Golfin alkup.asennuksena kellon yms. kanssa ja nyt olis tarkoitus rakentaa ihan perus pakko-ohjattu yhdellä napilla, joten pitääkö nuo aivotkin olla erilaiset <img src=icon_smile_question.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| webasto/ eberi tietoutta? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 534 | 29.09.2022 09:41 |
| "M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
| Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
| O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
| O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 | |