![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
No jo rupes selkeneen. Kiitoksia.
Nyt etsiskeleen sopivaa jakarin (tukivarren) yläpäätä. Alapään saa rakennettua BJ:n lehtijousien puslista. Onko hyvää ideaa yläpääksi ? Hitsattava materiaali pitäs olla eli ei patarautaa. Pitäs mahdollistaa jakarin ylös-alas liikkeestä johtuvan kiertoliikkeen ja väännöt mitä jäykkäakseli aiheuttaa maastossa. LJ: n jakarit olisi hyvät, mutta taitaa budjetti karata niillä. Mulla oli muuten BJ:n vanhat etujouset säästetty peräkärry projektiin, mutta huomasin eilen, että toisiksi ylin norra oli poikki eli se siitä. Nyt kierrejouset on MUST: Parempi pitkä ku pätkä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |
Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
Peräkärryn/trailerin takavalot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.03.2006 13:40 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |