Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2007, 18:46
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:ainakin volvon 2.3 turbo koneen tuottaman tehon se kestää aikalailla hyvin
Pakko taas toistaa, että teho ei riko laatikoita, vaan pääsääntöisesti vääntömomentti. Samalla vääntömomentilla saa tuplatehon tuplaamalla kierrokset ... tai samalla teholla vääntömomentti kaksinkertaistuu, jos kierrosluku puolitetaan. Laakerointi saattaa rajoittaa kierroslukua ja laatikon lämmönhävityskyky maksimitehoa, mutta vääntö on se joka yleensä rikkoo lootan.

T, Antti

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzukin jakolaatikosta jnu Tekniikka & Jutustelu 22 02.11.2009 10:48
Toyotan jakolaatikosta julibuli Tekniikka & Jutustelu 4 07.05.2008 16:21
Lj jakolaatikosta Tekniikka & Jutustelu 1 17.11.2005 19:45
Suzukin jakolaatikosta. Timbba Tekniikka & Jutustelu 4 11.05.2004 09:12
Suzukin jakolaatikosta. Timbba Tekniikka & Jutustelu 3 10.05.2004 07:26


Sivu luotu: 02:36 (GMT +2).