Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.10.2007, 16:06
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.050
Perusasetus

Tässä kun muistelin kyllähän se taisi olla enemmän vanien vika.
Jonka kyllä hyvinkin selittäisi tuo ahtaus.
Olihan se yleistystä mutta siinä olikin kaikki 6.5 koneet mitä tiedän.
Mutta eikös lohkot pitäisi olla ikuisia molemmissa?
Tekniikkakin on 90 luvun puolella yksinkertaista ja halpaa uusia.
Vaihdelaatikko hajosi kun vani jäi kerran mutaan kkiinni ja aikansa kun veivas lämpeni loota niin reippaasti että se hajos. Mutta ol halvempi ihan uus kokonainen loota kun pelkät hajonneet osat.
Osien nimiä en kyllä nyt muista.


Jeepillä mennään
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 4 28.01.2008 00:51
Ilmajouset jappe Tekniikka & Jutustelu 9 17.01.2008 16:13
Ilmajouset lehtijousiakseliin? Ahosensetä Tekniikka & Jutustelu 12 21.07.2006 21:12
Suburbanin vetopainot? mexico Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2005 13:38
Ilmajouset taka-akselille Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 29 16.06.2004 10:16


Sivu luotu: 14:33 (GMT +2).