Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.09.2007, 11:06
AAPEEE AAPEEE ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.09.04
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 528
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Juu

Kiikarissa olis yx seitkytluvun erikoisajoneuvo (Bussi) rekisteröity juuri 1+8 ja takaloossissa olis tilaa mukavahkosti... ainakin rälläkän jälkeen.

Pauli the palstan "HuruHuru" vaan masenteli ja sanoi että Bussi on huono vaihtoehto...

Onko se?

-SLCK #28-
<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> x-x-x <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
No mitäs huonoa siinä bussissa sit ois ? Muuta kun se että kortillisia kuljettajia on hiukan vaikea
löytää. Kuitenkin mielestäni edullisin pitää Siis vaihtoehto bussi/kuorma-auto.
Bussissahan ei siis ole diesel veroa eikä käyttömaksua vai mikä se nyt nykyää on..
Ainoastaan vakuutusmaksut ja tietyst vanhois vehkeis jotaa pientä remppaa sillon tällön...

22.09.2007 Montenegro off road, CUP, Luumäki
www.montenegrooffroad.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V: kiertovesipumppu jossa 1.5kW moottori Offroadrunner O/M/V Muut 1 10.01.2008 23:20
Ajokortti katkolla Maukka10 Chit-Chat 6 11.03.2007 16:50
Ajokortti pois vanhuksilta!! kuppe Chit-Chat 4 09.08.2006 14:37
Ajokortti sittenkin. Luomu Rakas Päiväkirja 35 27.10.2005 20:08
Ajokortti kertoo kaiken Elmo Jokes 0 11.08.2004 14:05


Sivu luotu: 20:38 (GMT +2).