![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Eiks musta oo paras väri vanteeseen? Ite kyl meinasin vetästä Toitsun peltivanteet (nyt hopeiset) saman väriseks metallinharmaaks kun nuo muoviosat tossa. Aluvanteetkin sattui löytymään aika sopivan sävyiset.
![]() Pikkusen hiot himmeeks ja putsaat huolella, niin kyllä niissä maali pysyy. En lähtis missään nimessä alkuperäistä maalia poistamaan, jos on ehjä. _______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: 35x12,5 R15 + vanteet **UUDET*** | A45 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 18 | 01.06.2006 00:39 |
| Hyvä idea maalata koko auto kivenisku massalla? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 31.03.2006 21:30 |
| M:5*139,7 8*15 vanteet uudet | O/M/V Muut | 0 | 02.03.2005 16:56 | |
| M/V 33*12.5*15 ja RANGE/LR vanteet uudet | Niilo | O/M/V Muut | 8 | 24.01.2005 17:12 |
| Uudet vanteet. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 14 | 04.04.2003 06:38 |