Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2007, 10:58
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

KAinuussakin saataisiin varmastikkin järjestettyä jonkinlaista "lenkkiä" ei ole vain ihan yhtenäisiä ne ajoalueet <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

mutta ajoa kuiteskin... ukkohalla/sotkamosektorilla. ja puitteita löytyy.

www.Offroadkainuu.com

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Safarille kuvanpienennystyökalu farmari Linkit 7 17.08.2009 20:34
O: RRC vm.-89 varaosia safarille janiojan O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.10.2007 12:03
Talvisota safarille 06 TOHJ61 Tapahtumat 9 03.02.2006 20:45
Safarille varusteita? Rölli Tekniikka & Jutustelu 14 09.12.2004 09:15
Safarille.. Visentti Tekniikka & Jutustelu 2 07.04.2004 08:15


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).