![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
laitoin omaan patrolliin rancho rs5000 muistaakseni 5034 ne on lenkki/lenkki päillä iskun pituus n.37cm oiskohan ollu toisiks pisin vaihtoehto 5 tonnisissa ja peli varaa jää n.1cm sisään sekä ulos joustoissa joutuu muokkaamaan aika raakasti kiinnityksiä mutta ei ainakaan iskarit rajota jousien liikkeitä. myös taka akselilta löytyy samat.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| soa patrolliin | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 27.05.2013 10:50 |
| O Patrolliin iskarit | knockout | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.05.2008 17:49 |
| O:pitkät iskarit patrolliin | aslakki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2007 18:29 |
| O: Iskarit patrolliin OSTETTU!!!!!!!!!!! | Siperianlutikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.11.2006 20:35 |
| mitkä iskarit patrolliin | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.08.2006 19:12 |