Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2007, 20:21
pasi1:n Avatar
pasi1 pasi1 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 893
Perusasetus

laitoin omaan patrolliin rancho rs5000 muistaakseni 5034 ne on lenkki/lenkki päillä iskun pituus n.37cm oiskohan ollu toisiks pisin vaihtoehto 5 tonnisissa ja peli varaa jää n.1cm sisään sekä ulos joustoissa joutuu muokkaamaan aika raakasti kiinnityksiä mutta ei ainakaan iskarit rajota jousien liikkeitä. myös taka akselilta löytyy samat.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
soa patrolliin tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 22 27.05.2013 10:50
O Patrolliin iskarit knockout O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.05.2008 17:49
O:pitkät iskarit patrolliin aslakki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.01.2007 18:29
O: Iskarit patrolliin OSTETTU!!!!!!!!!!! Siperianlutikka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.11.2006 20:35
mitkä iskarit patrolliin petrool Tekniikka & Jutustelu 0 18.08.2006 19:12


Sivu luotu: 07:35 (GMT +2).