Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2007, 07:02
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
quote:
juu-u hyväksytään vain ameriiikkalaiset neliveto vehkeet ei mitään toijata jos on oikea V8 laitettuna.... niin ja eihän sitä vinssiä tarvita kun saakelin isot renkaat ja helvatusti tehoa.......
Ei oo isoja renkaita(33" alla)<img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>... ja tehoa on tarjolla vaan nokilekasta(6.2l)...<img src=icon_smile_8ball.gif border=0 align=middle>
ja autossakin kohta alla Tojon akselit ja Subarusta on penkit. Pitäsköhän vielä laittaa Tojon mekaaninen vinssi keulille, niin sitten ei varmaan enää olis asiaa mihinkään porukkaan. Auto on kyllä iso ja ruma Chevy, osittain, ainakin otteessa niin seisoo. <img src=icon_smile_8ball.gif border=0 align=middle>
Ja Petäjävedeltä olen.

Tähän vielä lisäyksenä:
Petäjävesi on Keski-Suomessa<img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle>, auto palasina<img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle> ja aika varsin kortilla <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle>...
Chevy metal!


Edited by - HDJ80 on 12/09/2007 08:07:25

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jenkki laatikoista?? Juuso Tekniikka & Jutustelu 6 01.11.2007 21:11
O:Jenkki Vanteet sakari65 O/M/V Renkaat ja vanteet 6 20.12.2006 15:55
Jenkki maastureillekkö ? sjeeppi Linkit 0 13.09.2006 17:55
Jenkki maasto-auto Range-Miki Tekniikka & Jutustelu 8 26.04.2006 14:24
Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 7 01.11.2005 14:32


Sivu luotu: 00:48 (GMT +2).