![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pumpun kierrosten säätäminen vaihteella on siinä mielessä hankalaa, jos tarvii liikuttaa autoa samaanaikaan kun käyttää esim. vinssiä. Renkailla ei pysty auttamaan samalla. Tuo pyörimissuunnan kääntyminen on tosiaan aika hankalaa. Sen vois kiertää sillä että käyttäs suljettua piiriä. Vaan se vaatiikin jo rahaa. B-music, psychobilly, rockabilly, trash......it's Batmobilly!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Annetaan vanha vesipumppu | Reetu | O/M/V Muut | 8 | 25.08.2010 19:58 |
| M: Vetonivelet? vanha BJ? | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 01.07.2007 10:34 | |
| vanha 303 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.05.2007 21:08 | |
| Vanha... | Flugfiske | Chit-Chat | 2 | 14.10.2006 18:01 |
| Keio ilmestyi uneen | tuska | Rakas Päiväkirja | 0 | 07.11.2002 09:40 |