![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vanhasta BJ42:sta korjasin orginaalikumin aikoinaan seuraavanlaisella menetelmällä...:
1. Vanha kumi irti kaikkine osineen ja astiapesukoneeseen 2. Pesun jälkeen huuhtely tinnerillä 3. Sitä mustaa helvetinhuonosti sormista irtilähtevää sikaflexiä osiin ja toisiinsa kiinni. 4. Kun osat oli pari päivää kuivunu niin kaikki mahdolliset kolot ja syvennykset täyteen sitä sikaa 5. Helvetin kovaa ajoa jatkossa. Omat kesti niin n.3 vuotta aika kovaa käyttöä ja varmaan ne toimii siellä vieläkin, mutta kärryn tämän hetkisistä liikkeistä ei ole enään tietoa Toi sikaflexi on rallipuolella aika yleisesti käytetty tapa vahvistaa orkkis moottorin ja laatikon kumeja. Joten kyllä se offiautoissakin kestää |