Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 03.09.2007, 16:34
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.673
Perusasetus

Vanhasta BJ42:sta korjasin orginaalikumin aikoinaan seuraavanlaisella menetelmällä...:
1. Vanha kumi irti kaikkine osineen ja astiapesukoneeseen
2. Pesun jälkeen huuhtely tinnerillä
3. Sitä mustaa helvetinhuonosti sormista irtilähtevää sikaflexiä osiin ja toisiinsa kiinni.
4. Kun osat oli pari päivää kuivunu niin kaikki mahdolliset kolot ja syvennykset täyteen sitä sikaa
5. Helvetin kovaa ajoa jatkossa. Omat kesti niin n.3 vuotta aika kovaa käyttöä ja varmaan ne toimii siellä vieläkin, mutta kärryn tämän hetkisistä liikkeistä ei ole enään tietoa

Toi sikaflexi on rallipuolella aika yleisesti käytetty tapa vahvistaa orkkis moottorin ja laatikon kumeja. Joten kyllä se offiautoissakin kestää

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:48 (GMT +2).